Det lader til at JavaScript er deaktiveret i din browser. Du skal have JavaScript slået til i din browser for at kunne bruge alle funktionerne på dette website.
Få svar på dit spørgsmål her (FAQ)
Ny kunde på www.mr.dk
Min ordre
Kan jeg ændre min ordre?Det er vigtigt, at du konkakter os hurtigst muligt, hvis du ønsker at lave en ændring, da vi pakker nye ordrer løbende. Hvis lageret ikke har gennemført din ordre, er det muligt at foretage ændringer. Er den allerede ekspederet, har vi ikke mulighed for at tage imod ændringer. Alternativt kan du altid bytte din vare hos din lokale Mr butik eller få udstedt en tilgodeseddel.
Betaling og sikkerhed
Hvordan betaler jeg mine varer?Hos www.mr.dk kan du betale med følgende kort:
DankortVisa/Dankort Visa Electron VisaMasterCardAmerican Express JCB
Mobilepay
Hvornår bliver beløbet opkrævet?
Fragt og levering
Hvad er prisen for fragt?
Der er fragtfri levering på alle ordrer over 499,- kr. til GLS Pakkeshop og GLS Erhverv. Til privatadresser er fragten 49,- kr
Bytte og returnering
Hvordan bytter eller returnerer jeg en vare?Det skal være nemt at bytte eller returnere en vare hos Mr. Du har fuld returret indenfor 14 dage, efter du har modtaget pakken. Ifølge den gældende lovgivning for internethandel på danske hjemmesider, har du som kunde 14 dage til at gøre Mr Web opmærksom på, at du har fortrudt dit køb. Derefter har du 14 dage til at returnere varen.
Gavekort og gaver
Hvor kan jeg købe et Mr Gavekort?Du kan købe et Mr gavekort her på www.mr.dk eller i din lokale Mr butik. Gavekortet kan ikke benyttes til køb eller som betaling på www.mr.dk Du kan benytte gavekortet i en af de 71 Mr butikker landet over.
Reklamation
Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en forkert vare eller en vare med fejl?Du kontakter kundeservice enten via email eller telefon, så sender vi en pre-paid returlabel fra GLS til dig. Derefter returnerer du pakken til os hurtigst muligt. Så snart vi har bearbejdet reklamationen, refunderer vi pengene til dig.Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen, skrevet på en bytte- og retursedlen. Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. Haves erstatningsvaren ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage. Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven. I alle tilfælde bliver udlagt porto refunderet.
KlagemulighederEn klage over en vare købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage via dette link: www.forbrug.dk.EU-Kommissionens online klageportal kan også bruges i forbindelse med en klage via dette link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@mr.dk.
Kontakt
Hvordan kontakter jeg jer?Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at maile på kundeservice@mr.dk eller ringe til os på 75 53 09 00 mellem
Mandag- fredag 9.00 -15.30Lørdag-Søndag & helligdage: Lukket.
Adresse:
Størrelser
Hvordan finder jeg min størrelse?Er du tvivl om hvilken størrelse du skal bruge, kan du tjekke vores size guide.
Mr nyhedsmail
Hvordan tilmelder jeg mig Mr nyhedsmailen?Du kan tilmelde dig ved vores Mr nyhedsmail her.
Handelsbetingelser
Her kan du læse vores handelsbetingelserne
Gratis juleindpakning og til-og-fra kortEr din vare en julegave pakker vi den gerne ind for dig. Ønsker du dette, afkrydser du ”Ja tak, jeg ønsker juleindpakning” i check-out. Her kan du også vælge gratis til/fra kort